منو
سبد خرید

شرایط گارانتی کالا

قوانین گارانتی قطعات

                                        1- هرگونه شکستگی ، ضربه ، آبخوردگی ، پارگی فلت و آسیب فیزیکی اجناس باعث ابطال گارانتی می شود.

  2- مخدوش شدن برچسب گارانتی و برچسب باعث ابطال گارانتی می شود.

  3- در صورت معیوب بودن اجناس مشتری موظف است مسئول فروشگاه را حداکثر ظرف 24 ساعت پس از دریافت از معیوب بودن کالا با خبر سازد.

 (تلفن پشتیبانی سایت 031-32506827)

                                       4- با توجه به بیمه شدن کالا در زمان تحویل از مامور پست بسته را بررسی نماِئید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل فرمائید.

                                       در صورت آسیب دیدگی فیزیکی بسته، از تحویل آن خوداری نمائید و فرم مخصوص بیمه را از مامور پست درخواست نمائید.

  5- به دلیل قیمت بالای تاچ و ال سی دی های به هم چسبیده (COMPELET) تست تصویر شده اند و فقط تاچ شامل گارانتی می باشد

  6- پس از گذشت مدت زمان گارانتی فروشگاه پل شاپ هیچگونه مسولیتی در قبال کالای معیوب ندارد.

  7- قابل توجه مشتریان و همکاران گرامی،ال سی دی های اورجینال شرکت سامسونگ به دلیل حساسیت بالا محصول

و همچنین قیمت بالا ، بصورت کامل تست می شود و  تحت هیچ شرایطی گارانتی نداشته و قابل تعویض یا مرجوع

نخواهند بود، لطفا قبل از ثبت سفارش به این مورد توجه داشته باشید.

  8- در صورت معیوب بودن کالا با کالای مشابه فقط تعویض میشود. جنس فروخته شده به هیچ عنوان پس گرفته نمیشود.